Dziekan Mariusz Wysokiński

Zapraszamy !

Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy,

medycyna oparta na dowodach naukowych (Evidence-based medicine, EBM) umożliwia personelowi medycznemu korzystać z najbardziej wiarygodnych danych i wiedzy, niezbędnej w toku procesu terapeutycznego. Już od przeszło 30 lat EBM wspiera w często niełatwym wyborze prawidłowej ścieżki postępowania w leczeniu wielu schorzeń, a co za tym idzie wpływa na wzrost skuteczności terapii i jej bezpieczeństwa.

Pragniemy zaprosić Państwa do udziału Konferencji, której zasadniczym celem jest prezentacja działań, bazujących na dowodach naukowych, mających wpływ na bezpieczeństwo pacjenta w polskim systemie ochrony zdrowia. Podczas Konferencji zostaną wygłoszone wykłady międzynarodowych ekspertów, zaś dyskusje prowadzone będą w ramach 4 paneli o zróżnicowanej tematyce. Jesteśmy głęboko przekonani, iż Konferencja stanie się istotnym miejscem wymiany poglądów i osobistych doświadczeń przedstawicieli wszystkich zawodów medycznych, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują zdobycze medycyny opartej na dowodach. W ramach Konferencji przewidziana jest także sesja Studenckich Kół Naukowych oraz doktorantów. Językiem wykładowym jest język polski, możliwe jest uczestnictwo w formie zdalnej. Zapraszamy do zapoznania się z programem i zgłaszania własnych wystąpień. Udział w Konferencji jest bezpłatny.

Do zobaczenia w Lublinie w czerwcu!

W imieniu Komitetu Organizacyjnego

Zapraszamy!

dr hab. n. o zdr. Mariusz Wysokiński, prof. UM
Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Konferencji

Zaproszeni Goście

Prof. Fiona Timmins
Profesor Timmins jest Dziekanem i Dyrektorem School of Nursing, Midwifery and Health Systems na University College Dublin w Irlandii oraz redaktor naczelną czasopisma Journal of Nursing Management. Prof. Timmins posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pisaniu i recenzowaniu artykułów naukowych, a także aktywnie działa w międzynarodowych komitetach redakcyjnych czasopism naukowych i panelach doradczych. Opublikowała wiele prac naukowych oraz 11 podręczników autorskich/współautorskich. Prof. Timmins jest również członkiem trzech międzynarodowych komitetów konferencyjnych i dziesięciu komitetów redakcyjnych. Jest pasjonatką wspierania nauczycieli akademickich i klinicystów w upowszechnianiu ich badań i ma nadzieję, że te warsztaty wywołają nowy entuzjazm do przygotowywania artykułów do publikacji.

Prof. Vesna Zupančič
Profesor Vesna Zupančič pracuje na Universytecie Novo mesto oraz w słoweńskim Ministerstwie Zdrowia. W swojej działalności dydaktycznej oraz badawczej Pani Profesor koncentruje się na zagadnieniach z obszaru jakości i bezpieczeństwa w opiece zdrowotnej, praw pacjenta oraz zintegrowanej opieki zdrowotnej i opieki społecznej.

Dr hab. Mariola Głowacka, prof. UMK w Toruniu
Profesor Mariola Głowacka jest zawodowo związana z Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz Akademią Mazowiecką w Płocku. W tej ostatniej pełni funkcję Prorektora ds. Collegium Medicum. W 2021 roku została wybrana na Przewodniczącą Krajowej Rady Akredytacyjnej Szkół Pielęgniarek i Położnych, jest także członkiem Prezydium Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych. Autorka licznych prac naukowych w międzynarodowych i krajowych czasopismach z zakresu ochrony zdrowia i opieki nad pacjentami.

Prof. Alvisa Palese
Prof. Alvisa Palese jest profesorem zwyczajnym na Uniwersytecie w Udine we Włoszech, gdzie pełni funkcję Dziekana. Do jej zainteresowań badawczych należy opieka pielęgniarska nad osobami z zaburzeniami funkcji poznawczych oraz wrażliwe pomiary wyników opieki pielęgniarskiej i ich związek z personelem pielęgniarskimi i nieudzieloną opieką pielęgniarską. Ponadto w zakres aktualnych badań wchodzi poprawa i pomiary jakości edukacji pielęgniarskiej. Profesor opublikowała ponad 380 artykułów wymienionych w bazie Scopus przy indeksie Hirscha równym 25. Została wyróżniona tytułem Top Peer Reviewer przez bazę Publons.

Dr hab. Agnieszka Neumann – Podczaska, prof. UM w Poznaniu
Profesor w Pracowni Geriatrii Katedry i Kliniki Medycyny Paliatywnej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, absolwentka European Academy for Medicine of Aging (EAMA). Od marca 2024 roku Dyrektor Narodowego Instytutu Geriatrii, Rehabilitacji i Reumatologii w Warszawie. Koordynator Ministerialnego Pilotażu Przeglądów Lekowych na podstawie Rozporządzenia MZ, Członek Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego oraz European Geriatric Medicine Society, ekspert Zespołów do Spraw Opieki Farmaceutycznej oraz wypracowania rozwiązań dla farmacji przy Ministerstwie Zdrowia. Nagrodzona Zespołową Nagrodą Ministra Zdrowia RP za znaczące osiągnięcia wdrożeniowe w roku 2020 w zakresie stworzenia w Poznaniu pierwszych w Polsce Punktów Opieki Farmaceutycznej dla osób po 70. roku życia z ciężką wielolekowością. Specjalistka w zakresie oceny poprawności farmakoterapii osób starszych, kierownik projektu Opieka Farmaceutyczna w Geriatrii, w ramach którego powstał pierwszy w Polsce, sprawdzony w praktyce, efektywny model opieki farmaceutycznej w geriatrii.

Ramowy Program Konferencji

31 maja 2024 – Centrum Symulacji Medycznej, ul. Chodźki 4
15:00 – Inauguracja Konferencji
15:30 – Sesja plenarna „Bezpieczeństwo pacjenta w kontekście doświadczeń międzynarodowych” – sesja z udziałem zagranicznych ekspertów w j. angielskim

1 czerwca 2024 – Centrum Symulacji Medycznej, ul. Chodźki 4
9:00 – sesje równoległe:
Sesja interprofesjonalna I – „Praktyka kliniczna a bezpieczeństwo Pacjenta”
Sesja interprofesjonalna II – „Zespoły interprofesjonalne warunkiem bezpieczeństwa Pacjenta”
14:00 – wydarzenia towarzyszące: warsztaty Studenckich Kół Naukowych

2 czerwca 2024 – Centrum Symulacji Medycznej, ul. Chodźki 4
9:00 – sesje równoległe:
Sesja interprofesjonalna III – „Nowe zawody medyczne w trosce o bezpieczeństwo Pacjenta”
Sesja Studenckich Kół Naukowych i doktorantów
14:00 – Zakończenie Konferencji

Szczegółowy program naukowy zostanie ogłoszony wkrótce

Rejestracja uczestnictwa

Rejestracja uczestników zakończona.

Wydarzenia towarzyszące

Szanowni Państwo,
We współpracy z Opiekunami i Zespołami Studenckich Kół Naukowych oraz zaproszonymi ekspertami pragniemy zaproponować Państwu udział w unikatowych warsztatach, podczas których studenci i profesjonaliści w dziedzinie ochrony zdrowia przedstawią swoje zainteresowania naukowe oraz pokażą w jaki sposób wykorzystują zdobytą wiedzę w praktyce. Jest to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi zdobyczami EBM oraz do dyskusji na temat nowych metod, technik i wytycznych niezbędnych w codziennej pracy osób na co dzień pracujących z pacjentami .Zapraszamy do zapoznania się z agendą Warsztatów oraz rejestracji uczestnictwa w wybranych projektach za pomocą formularza rejestracyjnego. Życzymy owocnych obrad!

dr hab. Mariusz Wysokiński, prof. UM
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego

Program warsztatów:

  • Otwórz
  • Formularz rejestracyjny:

  • Otwórz
  • Szczegółowy program naukowy

    Szanowni Państwo, program naukowy Konferencji został ogłoszony. Szczegółowe informacje na każdy dzień znajdują się w dostępnych poniżej dokumentach:

    31 maja 2024

  • Otwórz

  • 1 czerwca 2024

  • Otwórz

  • 2 czerwca 2024

  • Otwórz
  • Transmisja z obrad online

    Galeria posterów

    plakat Konferencja EBM plakat Konferencja EBM
    plakat Konferencja EBM plakat Konferencja EBM

    Praktyczne informacje dla uczestników

    • Ważne terminy

      25.03.2024 – rozpoczęcie rejestracji
      15.05.2024 – zakończenie przyjmowania streszczeń (uczestnictwo czynne)
      15.05.2024 – zakończenie rejestracji (uczestnictwo bierne)
      31.05 – 2.06.2024 – Konferencja

    • Miejsce obrad

      1. dzień (31.05) – Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - ul. Chodźki 4, 20-093 Lublin
      2. i 3. dzień (1-2.06) – Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - ul. Chodźki 4, 20-093 Lublin

    • Opłata rejestracyjna

      Rejestracja i udział w Konferencji są BEZPŁATNE.
      Organizatorzy zapewniają materiały konferencyjne oraz catering w czasie trwania obrad.

    • Rejestracja uczestnictwa

      Uczestnictwo czynne:
      Aby wziąć udział w konferencji prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłanie na adres mailowy Organizatorów streszczenia wystąpienia. Liczba Uczestników jest ograniczona. Spośród nadesłanych aplikacji zostaną wytypowane zgłoszenia przewidziane do zaprezentowania podczas Konferencji. Wyboru prezentacji dokona Komitet Naukowy Konferencji zgodnie z Regulaminem. Decyzje o zakwalifikowaniu pracy do przedstawienia podczas Konferencji będą przesyłane Uczestnikom na podane w formularzu rejestracyjnym adresy mailowe do dnia 22.05.2024. Wzór abstraktu i szczegółowe wytyczne dostępne są w sekcji „Do pobrania”.
      Uczestnictwo bierne:
      Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, liczba Uczestników jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
      Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania limitu miejsc.

    • Dla studentów

      Uczestnictwo czynne
      Aby wziąć udział w konferencji prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, a następnie przesłanie na maila Organizatorów streszczenia wystąpienia i karty zgłoszeniowej. Liczba Uczestników jest ograniczona. Spośród nadesłanych aplikacji zostaną wytypowane zgłoszenia przewidziane do zaprezentowania podczas Konferencji. Wyboru prezentacji dokona Komitet Naukowy Konferencji zgodnie z Regulaminem. Decyzje o zakwalifikowaniu pracy do przedstawienia podczas Konferencji będą przesyłane Uczestnikom na podane w formularzu rejestracyjnym adresy mailowe do dnia 22.05.2024. Wzór abstraktu i szczegółowe wytyczne oraz karta zgłoszeniowa dostępne są w sekcji „Do pobrania”.
      Uczestnictwo bierne:
      Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz przesłanie karty zgłoszeniowej, liczba Uczestników jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
      Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania limitu miejsc.

    • Zapisy na wydarzenia towarzyszące

      Formularz rejestracyjny:
      Kliknij tutaj, aby otworzyć formularz

      Szczegółowy program warsztatów:
      Otwórz

    • Identyfikatory

      Do wejścia na salę obrad oraz warsztaty i wydarzenia towarzyszące upoważnia identyfikator. Identyfikatory i pozostałe materiały konferencyjne będą wydawane podczas potwierdzenia obecności na Konferencji w Centrum Symulacji Medycznej.

    • Certyfikaty uczestnictwa

      Organizatorzy wystawiają stosowne zaświadczenia potwierdzające udział bierny i czynny w Konferencji. Certyfikaty wysyłane będą drogą mailową na adresy podane podczas rejestracji Uczestników w ciągu kilku tygodni po zakończeniu Konferencji.

    • Książka streszczeń

      Planowane jest wydanie książki streszczeń wystąpień konferencyjnych w formie ebooka. Książka będzie dostępna do pobrania ze strony Konferencji oraz rozsyłana na adresy mailowe Uczestników podane podczas rejestracji.

    • Informacje dla prelegentów

      Uczestnictwo w formie stacjonarnej (na miejscu): Wszystkie sale, w których będą prowadzone obrady wyposażone są w rzutniki multimedialne oraz komputery z oprogramowaniem MS Office (PowerPoint). Prelegenci są proszeni o przekazanie swojej prezentacji obsłudze technicznej z odpowiednim wyprzedzeniem, najpóźniej w przerwie poprzedzającej sesję. W przypadku, gdy prezentacje zawierać będą elementy multimedialne (filmy, dźwięki etc.) Organizatorzy zwracają się z prośbą o wcześniejsze przetestowanie poprawności wyświetlania na dostępnym sprzęcie. Po wcześniejszym uzgodnieniu możliwe jest również wykorzystanie własnego laptopa. Czas przewidziany na wystąpienie Prelegenta to 15 min
      Uczestnictwo w formie zdalnej:
      Prelegenci mogą wygłosić swoją prezentację w formie zdalnej (on-line). Planowane jest wykorzystanie platformy ZOOM. Organizatory zalecają wcześniejsze pobranie aplikacji z oficjalnej strony producenta oprogramowania (https://zoom.us/pl) i przetestowanie poprawności działania. Dane logowania zostaną przesłane do Uczestników na podane w formularzu zgłoszeniowym adresy mailowe po zakończeniu procesu rejestracji zgłoszeń i ustaleniu szczegółowego programu naukowego Konferencji.

    • Posiłki

      Organizatorzy zapewniają kolację w 1. Dniu Konferencji (31.05) oraz obiad i kolację w 2. i 3. dniu (1-2.06). Kawa, herbata, woda i napoje oraz zimne przekąski dostępne będą w holu głównym Centrum Symulacji Medycznej.

    • Parkingi

      Uniwersytet Medyczny w Lublinie dysponuje płatnym parkingiem wielopoziomowym przy ul. Gębali, zlokalizowanym tuż przy budynku Centrum Symulacji Medycznej oraz w niewielkiej odległości od Collegium Maius. Przed budynkiem Collegium Maius znajdują się również ogólnodostępne miejsca miejskiej strefy płatnego parkowania oraz płatny parking Szpitala im. Jana Bożego w Lublinie przy ul. Jaczewskiego. Opłaty za parking należy uiścić w parkomacie lub w kasie parkingu.

    • Zakwaterowanie

      Organizatorzy sugerują dokonania rezerwacji miejsc noclegowych z wyprzedzeniem z uwagi na spodziewane duże obłożenie hoteli w związku z wydarzeniem kulturalnym organizowanym przez miasto Lublin – Noc Kultury 2024.

    Deklaracja dostępności

    • Deklaracja witryny konferencjaebm.umlub.pl

      Wstęp Uniwersytet Medyczny w Lublinie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej EBM w praktyce: Bezpieczeństwo, Współpraca, Doświadczenie zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej konferencjaebm.umlub.pl
      Daty publikacji i aktualizacji
      Data publikacji witryny: 26.03.2024 r.
      Status pod względem zgodności z ustawą
      Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niezgodność (niezgodności) lub wyłączenia wymieniono poniżej.
      Niedostępne elementy i treści
      - zapewnienie dostępności stron
      Strona internetowa została przygotowana częściowo zgodnie z technologią ułatwiającą dostęp, możliwa jest zmiana wielkości czcionki (za pomocą skrótu Ctrl+/- lub ctrl+kółko myszy), na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Nie ma możliwości zmiany kontrastu strony.
      - stosowanie czytników stron
      Strona nie jest przystosowana pod kątem stosowania czytników ekranów
      - Formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu
      Każdy uczestnik może skontaktować się bezpośrednio z Organizatorami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc. Dane teleadresowe są na dole strony internetowej
      - zrozumiałość i czytelność treści
      wszystkie treści, które znajdują się na stronie zostały przygotowane z należytą starannością, by zapewnić ich zrozumiałość, zaś redakcja graficzna i prezentacja pomagać w odbiorze informacji. Organizatorzy podzielili długie teksty na akapity, każda sekcja została wyróżniona za pomocą menu rozwijanego. Ważne informacje są odpowiednio wyróżnione. Organizatorzy dokładają wszelkich starań, by treści prezentowane na stronie były możliwie zrozumiałe. Uczestnicy mogą skontaktować się bezpośrednio z Organizatorami w celu uzyskania szczegółowych informacji
      Informacje zwrotne i dane kontaktowe
      W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
      Osobą kontaktową jest Przemysław Niziński (email: konferencjaebm@umlub.pl). Kontaktować można się także dzwoniąc pod numer telefonu 81 448 67 74
      Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
      Dostępność informacyjno – komunikacyjna
      Podczas Konferencji zaplanowano zatrudnienie tłumacza języka migowego i asystenta osoby niepełnosprawnej. Zapotrzebowanie na usługi związane z dostępnością Uczestnicy mogą składać bezpośrednio do Organizatorów podczas rejestracji uczestnictwa, wykorzystując zakładkę formularza „Osoba ze szczególnymi potrzebami”
      Dostępność architektoniczna>
      Budynek: Collegium Maius/Anatomicum, ul. Jaczewskiego 4, 20-090 Lublin
      Do budynku prowadzą 4 wejścia, z których jedno posiada próg o wysokości ok. 3 cm. Pozostałe wejścia są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wyposażone w podjazdy. W holu głównym budynku zlokalizowano 2 portiernie, które pracują całą dobę.
      Dostęp do wszystkich kondygnacji budynku zapewnia ogólnodostępna winda (3 szt.). Dla osób niepełnosprawnych wydzielona została toaleta, która znajduje się na poziomie 0.
      Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych wyznaczono bezpośrednio przy budynku. Istnieje możliwość bezpośredniego podjazdu pod wejście główne do budynku Collegium Maius.
      W budynku oznaczone są wewnętrzne i zewnętrzne krawędzie schodów.
      Wejście główne oraz pomieszczenia dydaktyczne oznaczone są tablica informacyjna w alfabecie Braille'a.
      W budynku znajduje się pokój wyciszeń.
      Budynek wyposażony jest w krzesła ewakuacyjne dla osób z niepełnosprawnościami.
      Do obiektu można wejść z psem asystującym (na podstawie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
      Budynek: Centrum Symulacji Medycznej, ul. Chodźki 4, 20-093 Lublin
      Wejścia do budynku są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Powierzchnia do poruszania się jest utwardzona. Przed budynkiem znajduje się pochylnia z poręczami po obu stronach.
      W budynku zapewniono pole manewrowe. W holu głównym przy wejściu znajduje się czynna całą dobę portiernia.
      Dostęp do wszystkich kondygnacji budynku zapewniają windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Schody mają oznaczone krawędzie stopni poprzez zmianę faktury i odcienia.
      Na każdej kondygnacji znajduje się zegar oraz informacje o funkcji danego pomieszczenia. Napisy informacyjne umieszczono na drzwiach lub obok drzwi (na wysokości wzroku osoby pochylonej lub osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim) do pomieszczeń oraz w wydzielonych strefach z zastosowaniem dużych i kontrastowych znaków. Obowiązujący system identyfikacji wizualnej (oznaczenia i piktogramy) uwzględnia możliwe ograniczenia użytkowników. W budynku znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych.
      Budynek wyposażony jest w krzesło ewakuacyjne dla osób z niepełnosprawnościami.
      Na wyjazdach z parkingu zastosowano pętle indukcyjne. Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych wskazuje oznakowanie poziome i pionowe.
      Do obiektu można wejść z psem asystującym (na podstawie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).

    Do pobrania

  • Szablon abstraktu i wymagania edytorskie: Otwórz
  • Karta zgłoszenionowa - student: Otwórz
  • Regulamin Przyjmowania Prac na Ogólnopolską Konferencję Naukową: Otwórz
  • Oświadczenie autora: Otwórz
  • Komunikat: Otwórz
  • Komunikat 2: Otwórz
  • Komunikat 3: Otwórz
  • Program z afiliacjami 01.06: Otwórz
  • Program z afiliacjami 02.06: Otwórz
  • plakat Konferencja EBM plakat Konferencja EBM

    Patroni

    Patronat honorowy
    Patronat medialny

    Patronat honorowy

    Patronat medialny

    Komitet Naukowy i Komitet Organizacyjny

    Komitet Naukowy:

    Przewodniczący:
    prof. dr hab. Tomasz Plech (Lublin)

    Członkowie:

    prof. dr hab. Irena Wrońska (Płock)
    prof. dr hab. Elżbieta Krajewska – Kułak (Białystok)
    prof. dr hab. Katarzyna Wieczorowska – Tobis (Poznań)
    prof. dr hab. Kornelia Kędziora – Kornatowska (Bydgoszcz)
    prof. dr hab. Maria Kózka (Kraków)
    prof. dr hab. Izabella Uchmanowicz (Wrocław)
    prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka – Dąbrowska (Gdańsk)
    prof. dr hab. Dorota Kozieł (Kielce)
    prof. dr hab. Grażyna Nowak – Starz (Kielce)
    prof. dr hab. Elżbieta Grochans (Szczecin)
    prof. dr hab. Anna Torres (Lublin)
    prof. dr hab. Kamil Torres (Lublin)
    prof. dr hab. Robert Ślusarz (Bydgoszcz)
    prof. Alvisa Palese (Udine, Włochy)
    prof. Vesna Zupancic (Novo mesto, Słowenia)
    prof. Fiona Timmins (Dublin, Irlandia)
    dr hab. Ewa Borowiak, prof. UM (Łódź)
    dr hab. Agnieszka Neumann – Podczaska, prof. UMP (Poznań)
    dr hab. Mariola Głowacka, prof. UMK (Toruń)
    dr hab. Beata Dobrowolska, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Joanna Lewko (Białystok)
    dr hab. Edyta Krzych – Fałta (Warszawa)
    dr hab. Beata Dziedzic (Warszawa)
    dr hab. Agnieszka Bień, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Agnieszka Zwolak, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Mariusz Wysokiński, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Anna Pilewska – Kozak, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Łukasz Czyżewski (Warszawa)
    dr hab. Witold Zgodziński, prof. UM (Lublin)
    dr Beata Haor, prof PANS (Włocławek)
    dr Zofia Sienkiewicz (Warszawa)
    dr Rafał Iwański (Szczecin)
    dr Przemysław Niziński (Lublin)
    dr Wiesław Fidecki, prof. UM (Lublin)

    Komitet Organizacyjny:

    Przewodniczący:
    dr hab. Mariusz Wysokiński, prof. UM

    Członkowie:

    dr hab. Beata Dobrowolska, prof. UM (Lublin)
    dr hab. Anna Pilewska – Kozak, prof. UM (Lublin)
    dr Wiesław Fidecki, prof. UM (Lublin)
    dr Anna Makuch – Kocka, prof. UM (Lublin)
    dr Aneta Kościołek, prof. UM (Lublin)
    dr Kamila Kasprzak – Drozd, prof. UM (Lublin)
    dr Jan Sawicki, prof. UM (Lublin)
    dr Kinga Paruch – Nosek (Lublin)
    dr Magdalena Maciejewska – Turska (Lublin)
    dr Justyna Mandziuk – Nizińska (Lublin)
    dr Grzegorz Kania (Lublin)
    dr Agnieszka Pieczykolan (Lublin)
    mgr Karolina Szalast (Lublin)
    mgr Maryla Tębikowska (Lublin)
    mgr Ilona Wójciuk (Lublin)
    inż. Marcin Kruszelnicki (Lublin)
    Natalia Konarska (Lublin)
    Amelia Pilipczuk (Lublin)
    Karolina Piekniak (Lublin)
    Magdalena Kozera (Lublin)
    Rafał Żuchnik (Lublin)
    Karolina Płońska (Lublin)
    Milena Tobota (Lublin)
    Wiktoria Konaszczuk (Lublin)
    Mikołaj Mazur (Lublin)
    Wiktoria Skórzewska (Lublin)
    Aleksandra Woś (Lublin)
    Gabriela Wójcik (Lublin)
    Weronika Wtorkowska (Lublin)
    Aleksandra Pilaszewska (Lublin)

    Sekretarz:
    dr Przemysław Niziński

    Kontakt

    Lokalizacja wydarzenia

    Collegium Maius
    ul. Jaczewskiego 4
    20-090 Lublin

    Centrum Symulacji Medycznej
    ul. Chodźki 4
    20-093 Lublin

    Kontaktowy adres e-mail

    KonferencjaEBM@umlub.pl